Friday, August 25, 2006

說話唔可以亂講

真是黑開有條路... 看來都是衰野往往多過好野...
好耐冇update?! 其實唔係... 之前放完兩日假(放假前已經歷了3小時上海大delay! 廈門軍事演習! 激死, 唔full變full, 因為我們是下午機, 本來放7點, 最後放10點幾, 仲要泊outer bay, 等了4,5部車才落哂客, 最後果部仲等了10分鐘!!!)!! 而呢兩日假呢, 簡直是我同家姐痛苦的根源, 手痕發作的日子, 我們兩個都總是會攀山涉水咁坐大起飛, 唔係應該是坐渡海小輪去北角做運財童子, 事實是我阿哥真是唔知食了咩藥, 第一舖起庄坐東位就連食兩舖十番, 第一舖是食我清一式對對糊, 第二舖自摸十三么, 天啊!!! 發生什麼事呀?? 我的心情一開始已直墜谷底啦....
我同家姐一路輸... 而當晚正是雷電交加, 行雷最勁那晚, 正好配合我們當時的心情, 極度恐慌! 晴天霹靂呀!! 打到4點幾(零晨), 我們都是輸到貼地... 每人輸千幾蚊... 想死...
之後我S1仲Call埋, 上海同台北overnight, 最不喜歡overnight呀!! 拿了部腦用, 點知大陸咩site都去唔到咁... 唉... 本來update了個blog, 又洗哂... >_<
台北果晚幾開心, 同同事fine dine, 食7個courses的set dinner, 好飽, 跟住又走去fing錢... 買呀買...
好彩第二日一程早放工!! ^_^ 不過接住做900/1呢, 又是早起身, 連續4日5點半起身, 人都癲呀! 仲要short crew, 成日都是咁, 不過CP寧願2個做10個客, 都留番我做business, 因為有個first operate的FJ... 最搞笑是回程有個癲婆客... 一上機已經好煩, 又話個seatback成日auto-recline, engineer都整唔到, 唯有reseat她啦, 起飛後又話凍, 又要reseat, 總之是不停哦, 哦, 哦, 想人請她食燒鵝咁啦, 都算了, 去咖啡, 茶時, 她話要咖啡加cream, 倒了比她, 她搞時, 問"e? 點解咁的?", 阿姐, 加了cream, 梗會有d白色的野ga啦, 你一路搞咪得lor, 她仲不停問"咁的?", @_@ 唉, 後來d cream溶了先冇野ja, 痴痴地...
最離譜是到香港, 落客時, 無啦啦有d客叫我去看她, 她在呻吟, 話條腰好痛, 又問"點解咁的?", "哎呀, 點解咁的?', 我真是想死呀!! 做咩呀? 我問她有冇land時俯身, 她又話冇, 我叫她唔好咁緊張, 放鬆, 唔好郁, 她就係咁叫, 又想起身, 唉... 跟住又話'唔得了, 好痛呀, 死了, 死了, 點解會咁ga?, 我點知呀? 實是她自己有事啦... 又唔認... 我問她要唔要輪椅, 又話自己郁唔到, 坐唔到, 咁你係咪想我們抬你走呀? @_@ 問她要唔要醫護人員看她, 又話唔駛, 想點?!!
後來CP同機師來看她, 問她之前有冇整親過條腰, 她又話冇, 後來先話有, 不過呢幾個月冇事喎, 咁咪即是有事lor... 好彩CP認得她上機時是行得奇慢的... 所以肯定她是有整親過的!
唉... 搞到我們遲放工... 比她激死呀!! @&$($$(@

0 Comments:

Post a Comment

<< Home