Thursday, August 03, 2006

搞笑...

話說上個月尾做果班"南高高"(1st day香港->南京->香港->高雄, 2nd day高雄->香港->高雄, 3rd day高雄->香港)... 跟住再carry on做青島個幾日, 真是發生了好多野

首先第一日南京回香港果程, 有個香港學生一上機已經不舒服... 開始時都擔心他會是發燒... 不過後來好彩冇事... 不過他個帶隊的阿sir就唔係好掂... 完全不懂take care他個學生lor!! @#$&$((%& x_x

仲有個客又飲到醉醉地... 我check toilet時見到多tissue同soap, 已經好炆... 跟住有個國語男人問我怎樣洗手... (我們的客都仲有好多是不懂用洗手間的...) 咁我話按那個掣就得了... 跟住他竟然無端端塞張十蚊人仔比我喎... 嘩... 想死... 做咩呀?? >_< 我話我不要呀!!! 他真是怪人呀, 明明扣過安全帶了, 又話自己不懂扣喎... 又訓地喎... 真是頂他唔順呀!! 竟然去高雄果程又見到他... 我們個個即刻唔理他...

第二日高雄回香港, 又有個行李在行李櫃趺落來整到個小朋友個頭... @_@個家長又唔肯落機喎... 結果搞了好耐, 要在機度廣播搵醫護人員... 唉... 短短的一個鐘機程都搞到delay了一個鐘!! 又要看著個小朋友喎... 香港去高雄果程... 想不到都仲有crew change... 唉... 真是咁亂... 有2個crew要去上海, 有另外3個join回我們, 但原來她們已經有幾日放唔到工了>_< 好可憐呀! 有2個已經做了5日4夜我overnight, 1個就4日3夜... 點解會這樣呀??

第三日高雄回香港, 早到了... 不過我都放唔到工了, 要去做多轉青島!!!! @#($&u(&%() 搞錯... 仲要兩程都full... toilet絛龍冇斷過咁制... 有個大陸女人竟然仲嘔在廚房... eeeeeee...

話說那日call了我做杭州過夜的機, 已經趕住去機場了, 驚死遲到的我, 一去到機場當然會立刻打回公司report了... 但當我差不多到機口時... 公司的人竟然話我沒有打回去喎... 嘩... 我會唔會咁傻豬呀? 就算我真是未到機場, 我點都打回去話自己到了啦... >_< 激死... 唔該話人前check清楚先啦! 有電話錄音ma!

不過同Belle一同飛都好開心... 哈哈! 間酒店又好正...張床同間房好舒服! 不過有傻瓜就唔知做咩把自己手指夾住在crew seat的邊(有絛隙)lor, 仲要係打緊電話(機上的電話)比後面廚房的同事... 我不停痛苦地呻吟, 嘗試拯救自己的手指, 但又唔成功, 同事就問需唔需要上來救我, 那時Belle在toilet(前面得我同她做), 咁無助的我唯有等人來幫我... @_@ 不過好彩同事來到前, 我已經成功抽出隻手指lu... 不過就腫了... 哈哈! 自己又忍不住笑自己lor... 真是好搞笑... 又尷尬喎... 不過上這5日的班... 真是好辛苦呀! 好耐無試過咁辛苦呀! 條腰斷了...

昨日冒住雨同人生唯一樂趣是打麻雀的家姐去阿哥家打麻雀... 是要過海的... 仲要打風... 我堅持唔搭船... 雖然呢個是最快的方法去到北角... 但是d風真是吹到我們行路打倒退... 好恐怖... 都是轉車去搭mtr啦... 不過是超迫...

結果昨夜我真是執番身彩... 輸少少... 但家姐就... 輸哂... =p 朝早4點先回到家...

今朝9點幾就醒了... 仲要有個女人不停打來搵同一個人, 我已經話打錯了... 她都死心不惜... 唉... 我真是問她... 點解她要打同一個, 我已經話了比她知是搵唔到她要搵的人的電話咁多次呢?? 她話果個人是比呢個電話她... 她認為打錯可能是條線搭錯... 嘩... 小姐... 我真是頂她不順呀... 心諗雖然是打風, 雖然李澤楷是不可信... 但PCCW的服務未至於咁差呀... 現在呢個年代... 唔會搭錯線到咁呀...

港龍竟然宣佈今日來回香港的所有機取消喎... 嘩... 好嚴重呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home