Sunday, May 07, 2006

可愛的士司機

成日搭的士所以都見識過好多不同的的士司機, 今晚呢個都幾搞笑... 是一個伯伯又可以話是阿叔了, 聽收音機的, 都十分正常呀! 不過聽聽o下是性熱線節目lor... 仲要講一個女人打上去話自己老公'早洩"lor! 仲要他仲要較大聲d呀! 激死, 仲車錯了我去街口落呀! >_< 之前有一個好好的司機, 就兜第二條怏些的路, 而車費又貴了的, 他竟然話收番行本來個條的錢, 咁我話唔得因為是我同意行第二條路的, 而又如果我行本來果條都會塞車塞到貴的啦... 但他堅持只需要比少少lor, 真是好到爆!
另外又有次同個70幾的司機伯伯傾計, 他真是唱歌好勁呀, 即席唱刀郎比我聽, 好似的啊! 他仲話特別學國語的... 他個女仲收錄做電話鈴聲呀!
之前忘記了同大家講有同事介紹, 北京有一間食店叫"李老爹"的... 真是吹漲呀! 哈哈!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home