Tuesday, March 28, 2006

北京overnight

23號做完東京之後公司終於都改了我第二日去北京過夜, 不用再做果班東京了... 唉! 公司根本就應該一早咁做啦, 我已經超級OT了. 雖然我都想賺多些, 但我不想咁早死呀x_x 哈哈~
北京overnight真是golden flight呀, 雖然見到個好唔想見到的人, 不過我份人公私分明的! 所以都做得好開心, 最開心是一早回到香港.
記得land北京機場時, 我聞到d怪味, 應該是嘔吐味, 心諗應該是剛剛turbulence太犀利了, 就行去cabin望o下啦, 點知真是好勁! 個阿爸抱住個仔, 個仔嘔到個阿爸成身都是, 後面個阿媽都作嘔, 咁我即刻打去搵support了, 因為我不近galley, 最搞笑是個個客都掩鼻, 但就完全無人press call bell喎, 如果我唔行去看, 點搞呀? d味真是散發成個cabin lor, 臭到呢... 好彩有支消毒spray係附近, 就狂噴了... 好彩都work... 我問個爸爸有冇衫換, 他話check in 哂呀, 咁我就提議他可以用飛機的blanket披上啦, 他都話不用喎, 他有件西裝褸著就得喎, 真是好客氣呀. 我同他講他真是好偉大呀! 我完全感受到他的父愛呀! 因為個仔是有自己的位, 他大可由個仔嘔在地上, 不用抱住他的... 仲要聲都唔聲喎, 成身都臭喎@_@
第二日又是去北京過一晚夜, 真是好開心lor! 雖然是golden flight, 都不用咁多呀同咁密的. 最搞笑是見番之前一晚去北京果程機的一個family, 個三個小公主真是好得意呀! 個family都認得我, 個媽咪係咁同我呻話應該生個仔, 應該會乖d喎! 哈哈!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home