Thursday, December 01, 2005

金花約會

今晚同小麗同晶晶去了銅鑼灣泉章居食飯... 約唔到吉蒂, 可能佢又番了大陸做野啦. 雖然訂了檯都要等... 可想而知果度幾受歡迎! 我們要了個4人餐,都好飽... 又抵食! good!
食完又去了樓上d coffee shop飲野... 都成12點先回家,不過好enjoy! 因為好多野講! 希望可以keep住個個月食一次飯啦... 至慘我冇得成日放weekend的假啦... 唉... 好想可以打邊爐呀! 等我努力籌備o下啦! ^_^

今日無意中發現又有Flight purser recruitment了, 之前因為放了2個月的病假唔夠鐘考,希望今次無問題啦, 希望可以有機會考試啦... 因為停留係呢個position實在太悶了!!! @_@ 希望可以係公作上有d突破!

Wish me luck! oK?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home