Wednesday, November 30, 2005

病了

呢幾日都好唔舒服,卒之公司都cut我鐘,昨日唔駛我做北京機,因為我真是飛了好多個鐘了... 昨日休息了一日好好多了... 於是相約家姐再竹戰啦, 點知真是後悔莫及... 慘敗... 無心機! 上次又係咁... 唉... 我都係冇橫財命的了... 決定了今個月都唔會再打了! 哈哈! 今日係30日了... 哈哈~!

希望可以快些好番啦... 好累呀! 明日就開始我12月辛苦的'旅程'了... 唉... 希望可以唔駛又請病假啦. 不過最好係d standby 唔call啦! 一程回香港唔好再要carry on再飛啦... 呢d都係我單純的願望! 希望快些出雙糧啦... 太多的希望會否換來失望? >_<

WISH ME LUCK, please!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home