Wednesday, November 16, 2005

峰迴路轉

今日本來要做班北京turn的, 竟然要delay因為未有飛機, 要遲一個鐘的, 好彩我未出門口ja! 佢12點call我, 本來一點要出門口, 好趕咁食飯... 之後果一個鐘, 我仲可以update埋blog! 真是好!
2點出門口, 點知差不多上青嶼幹線時, 公司打來話班北京機cancel喎, 我心諗咁好?!好full喎... 通常呢d情況, 佢都會轉番我做standby的, 咁我咪諗住叫John掉頭唔好上青嶼幹線啦, 來回要$40喎... 我唔想好似上次咁, 出完紅隧, 又入錯了西隧, 好彩果次冇遲到ja! 又係call out 的! 點知公司話轉我做廈門turnaround, 仲要即刻去機場report, 好彩係青衣兜得番出來!
今日兩程都好滿呀, 不過可以快咁多放工真是好開心! 即刻可以唔駛錄果兩套電視劇啦! 仲可以看埋今日兩場波! 明日又放一日假! 真是好!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home