Sunday, November 20, 2005

好嬲呀! (19/11)

今日本來係北京過夜, 昨日放工比公司改了做standby,由今朝10點開始啦, 咁9點幾起身諗住準備佢call啦... 點知等到12點幾1點都冇call,而我check了今日的上海,北京都唔係好full喎,而我又已經好多個鐘lor喎... 應該好大機會真是唔call啦. 於是我就去了太古城了... 正當我好悠閒係pacific coffee嘆緊咖啡的時候,竟然公司打來,大家要知道當時已經是下午3點15分啦!!!!!! 有冇搞清楚呀? 做班廈門turnaround? 又係廈門tunaround? 仲要幾點呀? 其他standby呢? 痴線ga!!
真是勁嬲呀! 即刻趕番屋企換衫呀!!! >_<
不過原來仲有另外個SP都係call out的, 仲有兩個隊長都係... 咁先覺得公司唔係玩我lor... 不過我都係好唔開心呀! 因為冇得看台慶啦, 又冇得看排球! 唉! 仲要車錢都蝕埋呀! 點解我今個月的standby全中呀? 又唔見六合彩我中?

前兩日放假看了'Proof','情來算盡愛'好好看啊! 好感動ga... 特別係講父女間的感情... 真是有眼濕濕...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home