Monday, September 12, 2005

Family day

昨日星期六同kate一起飛,好開心,雖然part番果日我話係癲的一姐,但其實都冇野… 因為佢根本都唔係成日有發作的. 我們都有傾有講的…
我預備了湯,生果,同美心的杏仁條請kate食,佢話未試過會有人預備咁多野食比佢食,好想request以後都成日同我一起飛!哈哈!
我們仲影了好多相,好有驚喜的一日呀!希望你們有機會看到我影到d咩相呀!實笑死你呀!
回程好少客,不過都幾辛苦,因為全部by-hand去service,唔出車,經濟位喎,都有31個客的,我們3個女仔serve,餐同野飲逐個拿出去,真是好百痴的idea呀!應該take了order先拿出去啦,唔係逐個拿出去比客揀呀… 一個人得兩隻手,如果兩個客食同一個choice,又或者幾個客都食一個choice, 咁咪行幾廿轉lor!!仲要比野飲呢!?
唉… 算啦,過了!
回到屋企已經零晨1點了,沖埋涼,上了陣網就訓lu…
今日standby由下午2點半開始,所以可以朝早同家姐一家,阿哥一家,舅母同阿婆飲茶. 不過今朝都係好唔想起身!好眼訓呀! 我認為今日星期日call的機會應好高啦, 咁我就拿埋喼去飲茶啦. 飲完就梗係去家姐屋企玩大人玩的’麻雀’啦.
打了16圈呀! 咁即係冇事呀! 原來今日好去華東即係上海,寧波等地的機取消了,咁咪多了人standby?! 哈哈! 太開心了!
今日聽了好多Eason以前的歌...


幸福摩天輪

曲:Eric Kwok 詞:林夕 編:劉祖德

追追趕趕 高高低低深呼吸
然後與你執手相隨甜蜜中不再畏高
可這樣跟你蕩來蕩去 無畏無懼*
天荒地老流連在摩天輪 在高處凝望世界流動
失落之處仍然會笑著哭
人間的跌盪 默默迎送
當生命似流連在摩天輪 幸福處隨時吻到星空
驚慄之處仍能與你互擁 彷彿遊戲之中 忘掉輕重
*追追趕趕 高高低低
驚險的程度叫畏高者昏迷 憑甚麼不怕跌低
多僥倖跟你共同面對 時間流逝東歪西倒
忽高忽低 心驚與膽戰去建立這親厚關係
沿途就算意外脫軌多得你 陪我搖曳

0 Comments:

Post a Comment

<< Home