Tuesday, September 06, 2005

討厭的上海機場

唉... 又訓唔著...星期六去阿哥屋企打麻雀,打到星期日朝早7點... 都係黑到痺... 成日'叫糊'但就食唔出, 仲要係好多舖10番好有機會都食唔到... 最後輸了成千二蚊呀!!!
星期日就請了假, 諗住同佢個bb女慶祝一歲生日,但我們d大人都掛住自己玩, 本來順便同出了院的阿婆飲茶的... 卒之都係訓. 不過都係訓唔到...
唔知呢排做咩事,成日都訓唔到... 好辛苦呀! 而家咪又係咁,所以係度update blog啦!
今日班上海機回程時機場又hold, 唉!真是好煩... 好多個客都要transit去第二度的, 我們都唔知d資料ga, 係咁問我們,我們都係只可以話最清楚係到香港問d地勤啦! 我點知呀?
足足delay了2個鐘!
不過今日有好多明星, BUSINESS有王敏德, 關之琳,蔣怡... economy有盧惠光... 原來係因為成龍盃...
唉!明日又係上海啦!! >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home