Saturday, August 27, 2005

放棄

這陣子工作實在太累了, 沒有時間update之前的事,況且我實在成日都發生好多好得或唔開心的事... 打真是會有排打! 好似落雨成日落唔停咁.
呢排update了msn好開心,因為多了d得意的野,又多了用msn同朋友傾計,所以好開心.
之前去北京過夜,去了聞名的'沸騰魚鄉'度食飯,同同事又o岩傾,食了好多好味的spicy野,真是夠地道,最緊要係每人都係三十幾蚊,正!不過又係老問題,訓唔著覺!!唉!
所以今日本來去上海過夜,都請了假,另外昨晚又點幾先放工,都好累...絛頸就來累到斷!同埋膊頭都好痛呀!
上星期同兩個大學同學ebbie同kristy食飯,去了諾士佛台一間俄羅斯餐廳,嘩!果度的南瓜忌廉湯,芝士菠菜蝦,串燒羊肉,牛肉都好好味!我們仲叫了個海鮮天使麵tim,卒之係食唔哂!我們入了去入vodka的冰室,好凍呀!不過好開心!果度又有兩個俄羅斯人唱歌表演,又會逐檯同食客玩,比d樂器我們玩,氣氛好好,好熱鬧ga!
前晚同nigel,john同vivian就去了海港城的rice paper食飯,果度的氣氛都好,d野食都好食呀!之後仲去了aqua飲野,真是好happy呀!傾計傾到好開心ga!好鐘意果組合!我們咩都傾到好癲!哈哈!
月頭同金花-ivy同joyce都想去食,不過係book唔到位lor.果次就去了El Cid食,都ok呀!之後就去了Munch食甜品...
今個月都同了幾多朋友gathering,好開心ga!希望大家可以多些gathering啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home