Sunday, August 28, 2005

眼訓@_@

唔知點解成日都覺得好眼訓...
明明訓了10個鐘都好累,唔知係咪因為發夢呢...昨日行IFC就已經撞到個同事,真是好'橋',我次次行街都會撞到同事ga喎!尖沙咀,銅鑼灣,中環... 食飯或行行街都會見到... 哈哈!
今晚要去上海,昨日諗住請了假可以唔駛去過夜啦, 點知公司竟然要我join番昨日set crew今晚再去上海,本來三日兩夜,而家就二日一夜,仲少了錢tim...唔係好鍾意而家係浦西,因為由機場去酒店要成個鐘,如果第二朝pick up仲要預個半鐘,即係少時間休息!唉... 車程係唔計落工作時間ga... 即係蝕jor!@_@
不過大個女了,好多野都要自己去面對了... 自己去outport過夜都已經3年了...希望今晚訓得著啦...


大個女

作曲: C.Y. Kong l 填詞: 黃偉文 l 編曲:C.Y. in Londonl 監製:Alvin Leong

其實係呀 係呀 你係未有牙架
卻謹記別說謊 應小心甩了大牙
係呀 你好嗎 你就說話架啦 你再陪我講心麻*
時光會迫你這副萬金之軀 競逐世上各樣乜乜之最
你若決定要做最尾一名絕對允許 人生這可怕的大染缸有所有污垢要面對
人轉眼將會大個女
#能變成李英愛能變邊個人也相親相愛
飄過了大海願風風雨雨都可以避開 你還要戀愛
我還記得愛兒女所愛早習慣看開
你易容還是可愛 最重要心記得要開
來競技角力賽 最終不管輸贏都一般可愛
其實係渦 係渦 你末算傻架渦
你使到父母親 彼此都加倍諧和
係呀 你叻啦 你末有哥哥 你來提我添丁渦r
最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都一般可愛

0 Comments:

Post a Comment

<< Home