Monday, January 07, 2008

過日子

由聖誕節到現在都同好多朋友有gathering... 有時都好感動因為我的朋友都好愛我的, 特別是我的同事, 會成日都同我傾計又關心我. 她們都希望我過我好.
星期六同好友vivian逛了一陣街, big sale真是好吸引, 但這時候逛街真是好累... @_@ 沒有食lunch的我, 當時已經7點, 就拖了vivian去了海港城的金牛苑, 雖然她想食甜點多些... 但我已沒有氣力再去搵第二間食店. 點了個雞絲湯河, 不知是否太肚餓的原因, 飲第一啖湯時已發現有好大的驚喜. d雞湯好好味呀!! 雞絲又好滑好味道! 成大碗湯都好想飲哂... 到呢兩日都仲好回味... 好掛住一碗雞絲湯河, 真是傻傻地. 不過可能係因為天氣凍又餓就會好想食lor... 熱騰騰的湯麵都係好易令人留哂口水的...
這幾日隻右手手碗對上的部份都痛, 可能工作上搬重野時整到... 現在不敢拿重的物件>_< 好痛呀! 仲未看醫生, 不過應該看趺打會好些...
唉...

1 Comments:

Blogger *vivian* said...

雞湯好喝,其實那個甜品也好好味:)

10:48 PM  

Post a Comment

<< Home