Tuesday, January 01, 2008

新年快樂

繼續逃避執衣櫃... 由放大假開始到現在都仲係唔想執! 之前天氣未凍都可以, 但現在真是寒風輕輕吹... 番早機4點幾5點起身, 真是想死...
昨日約了甥女去剪頭髮(已經推遲了一日了, 我實際太累了...), 我們食了個tea先. 去了她屋企附近的意粉屋(黃埔), 叫了3個sets. 超眼訓的我當然要了杯熱咖啡, 落完糖加了奶想放入口飲, 駭然發現杯邊有個紅唇印呀!!!! 有冇搞錯呀!! 嚇死人了 >_< 我即刻指比個侍應看, 他換個杯比我. 心想好彩我看清楚先飲! 我再叫第二杯咖啡, 經過剛才的驚人發現, 當然不敢鬆懈了. 我看o下個杯邊, 我真是嬲到震呀!!!!! 有冇再離譜些呀??! 有冇咁巧合呢?? 又係咁? 個唇印都係一樣lor... 唔係洗杯洗得咁快? 定係根本隻隻都一樣?? 驚嚇度係十呀!! 二話不說, 立刻要求見經理! 我真是無氣了... 激死了. 他就不停話不好意思, 我就覺得自己真是'好彩'到不得了. 1月1日整單咁的野... 好難忘! 以前可能已經飲了好多咁的野... 他的解釋是他們只倚賴部洗杯機是不對的, 以後會多加留意! 嘩! 我真是相信他們的沖咖啡/擺茶杯的人士, 都需要驗一驗眼呀!! 咁明顯成個紅色唇印都看唔到!!! >_<
大家以後飲熱飲, 真是要留意!!
新年快樂呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home