Thursday, January 04, 2007

新年快樂

除夕夜放一日假, 之前做了程單頭上海過夜, 都好relax... 除夕夜就去了家姐屋企開party, 當然重點是打麻雀啦. 由於年年一月一日都是standby, 今年都唔例外, 我出門口之前已經執定番工的野, 要overnight的野都執埋. 今年9點開始standby都ok的, 不過都中lor... 好彩我們打到6點幾完, 我就回家訓一陣... 但我唔小心把手提set了震機, 公司打了第二次我先醒, 好彩都聽到, 不過聽到call了個咁的pattern, 我真是噴火呀!! 股怒氣由個心發到上腦再發到落腳趾lor!!! 有冇搞錯呀?!!! >_<
3-3?? overnight? 香港去寧波再回香港再去上海過夜, 上海回香港再去福州再回香港先放工...
要downgrade做FA? 初初都好嬲report sick果個女仔的, 又好嬲其他standby去晒邊呀? 有咁多FA, 做咩要call我又要downgrade我? 諗真d都是公司衰, 編d咁的更, 係人都唔想做啦, 好彩得一程full哂呀, 仲要我做business都唔full, 有一程做economy都得幾十個客, 不過真是勁耐冇做過economy, 感覺好特別, 覺得easy些, 當然是指非上海的flight啦, 上海full load真是做死人ga...
好彩part的兩個阿姐都是超級好人而又friend的, 所以都好易捱... 放工果刻真是好開心, 好似好耐冇番過屋企咁. 個個第二日都是dayoff, 而我就要番工, 因為我本身2/1一程去上海overnight, 一程由上海回香港放工的, 幾好呀, 放工回來果日, 冇了去上海overnight的flight了, 但現在公司就竟然改我第二日做北京turnaround呀!!! 有冇搞錯呀??!!@u#@*($_ 真是要說粗口呀! 做完3程機回來, 第二日仲要做long sector的turnaround! 真是十個想死... 即刻覺得今年是very bad year for me!!!!!
我都堅持做了北京turn, 好彩個loading都ok, 不過真的好累, 好累呀...
天啊!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home