Monday, December 25, 2006

平安夜

呢幾日都回早機, 好辛苦... 好累... 好眼訓... 下午回來屋企就訓著. 昨日平安夜都不例外... 一直睡到6點幾食飯, 本來下午計劃了同vivian食tea, 不過她話唔舒服就冇出來, 而我又冇expect有節目, 打算一直睡覺, 因為朝早又要6點 幾回到公司.
不過kitty話好應該出去走走或飲杯, 又唔想同人迫, 於是打比ivy, 她又會出去, 於是就約了去銅鑼灣. 我們同埋ivy同事同她的friend玩, 都是玩果d考反應的遊戲... 最後我是飲到嘔的.... 咁大個人除了細個搭車暈車浪同去歐洲食了garlic oil藥, 好耐都未試過嘔得咁勁. 從未如此飲醉過, 一定是太累同食少野先會搞到咁核突. 好彩kitty同ivy全程陪住我, 送我回家... 真是好核突, 嘔得太多了... >_<
雖然是這樣, 我都是要番工的, 因為只是台北turn同埋我知我一定做頭等是冇客的... 回到屋企我即刻call的士同換衫同埋繼續嘔... 飛奔落去搭的士. 司機幫我開得好快, 不過我都是睡著的. 0655report, 我0653落車, 2分鐘飛上去... 真是暈, 不過我是清醒的.
ivy同kitty好驚訝我仲番到工, 我話請唔到假, 因為要2個鐘頭前打電話回去請的, 而我又嘔到差點唔記得要番工, 好彩是嘔的時候在的士都望下個鐘, 先同kitty講我仲要趕番工...
不過我上的士後知道我銀包是無錢lor, 因為她們送我番屋企時, 都是從我銀包拿錢搭車... 哈哈, 好搞笑. 好彩我本schedule度keep了幾封生日時的利是... 先有錢番工...
真是聖誕快樂呀!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home