Friday, December 29, 2006

台灣地震

前晚台灣的地震搞到香港的網絡都大地震... 台灣地震中一位母親捨身拯救自己一對兒子, 令人完全體會到母愛的偉大.... 希望上天更眷顧這對兄弟.
無法登入大部分的網站, 十分懊惱... >_<
這幾天真是睡極都唔夠, 可能是夜睡的關係啦, 就算睡了9個鐘睡到中午12點幾都仲好累. 昨晚同家姐去了北角哥哥家做送錢大使(不敢叫自己做觀音了, 家姐更加無可能)... 約了家姐是樓下等, 點知她等了我10幾分鐘, 我先落樓, 因為我出門前發現自己唔見了d好緊要的東西, 家姐話好似做了我男朋友咁, 因為要在街等我10幾分鐘... 我就話無辦法了, 因為我真是唔見了d好緊要的野, 就是我對眼眉呀!! 咁一落樓因為要趕搭船, 所以就行得好快, 點知家姐話她特登等埋我去碼頭, 我就自己行咁快, 駛唔駛好似跑馬咁呀, 我問她是否要帶panasonic果部騎馬機來呀? 我們已經跑緊去趕船, 仲要一路講一路笑... 好辛苦呀... haha!
去到北角上樓時又要被管理員問搵邊個, 家姐話唔答叫我答. 入到電梯我同家姐又講了, 次次都問好心認下我們啦, 我話係啦我們都有份比管理費的, 即是有份出糧比他們ga, 因為我們成日來送錢比個業主呀, 我們應該是VIP tim呀!
打打o下牌, 阿哥又照例發火, 咁我們就話他個頭邪住哂, 阿哥就話自己個頭是神性不可侵犯的, 點知家姐就聽到話, 咩不可裝飯呀?? 我們就是咁笑死了...
我同家姐成日一見面就會不停講笑... 所以都好開心的...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home