Sunday, June 08, 2008

好累

好累... 好累... 終於做完連續三班三日兩夜的上海加北京overnight的機... 我完全覺得自己成為國內同胞lor... 不是在上海就是在北京!!!! 食的野餐餐一樣咁制... 當然好彩都是好食的. 有好多同事好想做呢個pattern的機都無咩機會. 我真是不敢呻... 因為真是好'邪'ga!!! 講了會小氣呀!!
不過成日不在屋企睡, 睡眠質素真是好差... 個人是完全exhausted呀!!! 好掛住屋企lor... 同香港的食物lor... 雖然這樣飛可以儲到好多'人仔', 不過我都是愛回家!
今日又比我撞到個超級衰的頭等客, 個死鬼佬又是不滿意要把個工事箱放上行李架, 而發我脾氣呀!! 出口好rude呀!! 我都不甘示弱, 講了句: 我們是會assist你(而不是幫你搬)!! 仲學人叫做doctor喎! 我呸!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home