Friday, November 30, 2007

北京人

11月終於都完了... 要活在那Absence Management Scheme的陰影下, 盤算著自己請了多少天病假... 又擔心又焦慮! 雖然知道公司大部分的人都已被納入這scheme, 但內心還是不好受的. 自己感覺有點兒像在戒毒, 加上自己真的是病倒了, 疲勞與不停流鼻水, 咳嗽時又要戰勝心魔, 好辛苦呀!
這個月大多是overnight的pattern, 一程早機到北京過夜, 第二日中午一程放工的更有三班. 有點兒奇怪為什麼會'咁筍'?! 但這是事實! 北京天氣還沒有想像那麼冷, 可能是去完北海道回來吧, 有太陽就很溫暖了. 像香港這幾天, 中午有溫暖的太陽, 沒有寒風刺骨, 感覺十分舒服!
剛剛那次北京overnight, 就出現了一些好搞笑的事. 話說我負責在頭等艙為12位尊貴的乘客(全機full哂)服務, 而我們有個VIP就是前特首現任人大副主席董建華先生, 同行另有兩名人大代表, 他們都極之有善. 當飛機已被拖離停機坪時, 機長發現有機件故障, 於是我們返回停機坪, 開門讓工程師上來解決. 大約20分鐘就很順利完成, 我們就關門再一次準備起飛. 點知滑行了大約五分鐘後, 飛機就停了... 大家都開始擔心是否另有問題出現, 再等多十分鐘, 機長再次表示我們需要轉換飛機...
在這時候, 我們都要相繼作出多個應變措施, 回答乘客的詢問及協助他們... 當然是有點不幸, 但大家都好配合得很好, 乘客都好滿意... 而其中發生了一些有趣的事, 關於董伯伯同我的... 下回分解!

Thursday, November 15, 2007

唔舒服! 唔舒服!

10號開始已經覺得喉嚨唔舒服, 同機的同事又唔舒服... 機程又長, 目的地又凍, 機門一開已經寒風刺骨! 結果在機上仲幫手做廣播的我, 放工時已經喉嚨痛得不能說話! 第二日仲要上班, 三日兩夜做四程機, allowances又多, 仲要是golden flight... 冇可能port sick啦! 睡前立刻食之前看醫生剩餘的消炎藥. 終究是好了點.... 可以上班去.
但到今日還是有痛, 又癢又咳... 唉... 但竟然因為怕了公司而不敢請病假!! 天啊! 真是好不人道呀! 個個都話驚了要interview而有病都不請假, 結果就傳染比其他同事啦! >_<
太過份了!!

Wednesday, November 07, 2007

努力! 努力!

去完旅行回香港, 由於第二日的standby由0600開始, 所以都是要請假... 因為真是支持唔住, 需要休息呀.
開始番工到今日9日做了3程北京機, 好辛苦呀!! 現在又要乖, 不可以請咁多假了... 因為比公司'照肺'呀! >_< 我都估唔到自己在過去12個月請了咁多日假.
5日果日本來都唔想請假, 但是咁難得有Eason的演唱會飛喎!!!! 我要做班1815先到香港的機, 真是好危jei... delay少少就看不到了, 所以真是番唔到工... 結果個演唱會真是十個正呀 ^_^ 我們都看到好投入, 企了好耐呀... Eason都知我們果邊的fans真是好high呀, 所以成日走過來! 坐我們前一排的女仔連支熒光棒都fing斷了, d綠色野介fing了來我們其中一個女仔度, 真慘...
明日終於放兩日假了, 是30日番工以來, 第一個2dayoffs... 3日放一日假, 但第二朝就番0750 lor! @_@ 好累呀!! 全部都是06xx, 07xxreport, 是昨日番office training的0900最晏的了...
呢排又有女排看了!! 正!! World cup喎! 但無我好喜歡的俄羅斯的?!?? "I am from Russia!"?! 我真是咁似? 又或者似咩塞爾維亞? 維吾爾族? ooo... 定似江欣燕呢?
我真是要努力, 唔好 port sick了!!! 請支持我! 投我唔好port sick一票! 哈哈!