Monday, October 29, 2007

北海道之旅完結篇

這個行程都幾累... 個package有早餐提供, 咁我們就日日8點幾9點起身...

第2,3日都是到Sapporo的市中心行, 日式百貨公司啦, Uniqlo同Tokyu hands同100yen店都是我們的目標. 但呢度同東京真是好唔同, 因為條街無咩人, 連subway都唔迫. 其實我們今次真是不是shopping之旅.
我們之後幾日仲租了車去好多不同的景點... 第一站當然是小樽啦! 其實主要都是看果條運河同食壽司, 最正就是toyota比了本書我們, 提供了駕車可以去看那些靚景. 只要輸入個map code去車的GPS system就會顯示條路出來, 你仲可以揀行邊條路ga! 只要跟住它個map就可以去到了!! 超級正呀! 結果我們去了d香港旅行團都唔會去的地方!

我們看到沿路有靚景就會停車, 不停影相... 那些山景, 湖景都是好靚! 好似去了另一個境界...
我們仲遙遠看到雪山呀! 個天又清, 可以看到月亮同個雪山互相輝影...

食方面, 今次最最好食的是天婦羅同一間專賣三豚豬的炸豬扒飯... 現在想起都流口水呢~~ 但好失望北海道無'叙叙苑'燒肉lor >_< 不過我都真是變了肥妹仔了... 要keep fit了!

Labels:

Monday, October 22, 2007

北海道之旅 (身在札幌酒店)

10月21日
星期日一大清早6:30起床出發到北海道, 心情有點緊張, 因為是第一次到這裡呀(也是期待已久的旅程). 之前一晚打blog同upload相到3點多才睡覺, 上到機其實應該睡, 但在飛機看了有'我要成名', 怎可以錯過? 真是好好看呀! 男女主角都做得好好, 女主角霍思燕一點都不像新人喎! 劉青雲真是好正呀! 記得之前看'戲王之王'都看了兩次, 第一次我真是看到哭, 大家不要覺得奇怪! 我真是完全被詹瑞文講的說話感動! 我是熱愛話劇的!!!!!
看完套好戲, 發現仲有另一驚喜, CSI:NY呀! 嘩! 香港現在只是播CSI: Miami同CSI: Los Vegas. 呢集的劇情都幾特別, d死人真是做得好真呀, 好恐怖的死相呀! 真是難怪CSI咁受歡迎lor! 製作認真ma! (我由細到大都鍾意看明珠台的肥皂劇同劇集. 一來小時候冇咩娛樂當然最好就是看電視啦, 二來家姐看什麼我就看什麼啦!) 現在在大陸的老翻舖都可以買到大量的劇, 中日韓的都有大把你買! 竟然比我發現有一套我勁鍾意的Ally Mcbeal! 大學時我用它來做final year project呀!
只是4個小時, 我們就到了! 早了45分鐘呀! 由機場轉JR就到酒店了... 但check-in就搞了好耐呀!!
天氣都幾清涼, 沒有想像中的寒冷! 室內的暖氣真是有點意熱tim! 最慘是房的空調現在只有暖氣呀! 又開唔到窗! 大陸overnight又係咁.
在酒店附近有個mall, 都有好多東西買... 不過我已經冇咩意欲買野... 哈哈! 之前已經買了好多ma! 但有些東西始終要買的... 就是護膚品同化妝品了!
真是好鍾意行日本的超市, 有好多好野買, 試食是一大兜的(平時在香港唔會試, 但呢度的真是好好味的)! 搵東西食, 好順利就比我們見到mall的food court有平祿壽司(我們在東京都食了3餐). 狂食拖羅同燒蟹腳, 最後食海膽才發現北海道的海膽原來可以咁好味! 在香港都有食過北海道海膽, 但今次食了真是超級出色超級超值的! 一定一定要再試!
成晚睡覺都覺得好熱... 睡不到呀>_< 酒店比了把坐地風扇我們lor!
10月22日
又是一早起身, 因為早餐是包的... 冇理由唔食... 結果8點幾起身!!(香港7點幾! 為什麼日本要快香港成個鍾? 遲一個鍾咪好lor!!!) 食完就搭subway去了shopping center, 都是行百貨公司但主攻超市! Tokyu hands又是必去的, 結果又掃了成大袋! 午餐就去了食'天一'天婦羅(又係去日本的必食), 北海道的又有些不同. 我們發現這裡的帶子同蟹真是超級超級好味呀! 點完又點lor! 好飽...@_@
回酒店休息了一會... 結果是睡著了! 到8點多食了一些7仔買的關東煮! 正!
明日開始plan去小樽了! yeah! 同埋仲要買野... 買極都買唔完...哈哈!

Sunday, October 21, 2007

非常感激







2007年10月20日



今年的生日真是十分難忘! 二十多位的好友願意抽空出席小妹的生日派對, 朋友間可能都互不相識, 但大家都能為慶祝小妹的生日, 在擠迫的環境下共對了多個小時! 小妹再次多謝大家的愛護! 希望你們會喜歡那張即影即有相! 這小小的相片可以表達了我的心意, 我好珍惜同大家的友誼!



這一刻我完全覺得自己是相當幸運, 可以有你們這般的好朋友! 能維繫多年確實不容易. 平日我們不能夠成日約到見面, 這晚竟能一次過感受每個人對我的愛護, 真是差點哭了...



我真是好開心呀!!! 我愛你們!



夜晚爸爸, 家姐&family同男朋友食了男朋友整的愛心生日飯! 好味道呀~ 打麻雀又真是好旺呀! 哈哈!

Tuesday, October 16, 2007

生日派對

這陣子的我對工作可謂完全無熱誠可言! 更不想做經濟艙(EY), 原因不是因為客人或是否經濟艙, 而是不想對住咁多新人... 我完全對他們無任何歧視的意思! 我只是覺得成日咁多新人迫在經濟艙(她們無choice, 新人是由EY開始), 對我們來說, 真是好辛苦! 我比以前請得多病假都有些受這影響. 可能真是時代的轉變, 新一代的思想有時不止難以理解, 是難以置信! 所以我都是比較少提工作的事了.
最近令我非常開心的事, 就是籌備我的生日party了. 記得小學時, 爸媽都會讓我在家舉行生日會. 那時候真是非常開心呀, 可以同好朋友慶祝, 表姐表哥都會參加! 又有好多東西食, 覺得自己都好幸福! 想不到咁多年後的今日, 又可以重溫那感覺!
在19日夜晚, 約了大約20個好朋友同同事同自己慶祝! 好彩不需要我自己book, 有朋友幫手! 真的多謝他呀! 我想我會買好多即影即有菲林, 同大家合照! 這是個好主意嗎?
至於生日禮物方面呢... 哈哈! 我昨日已經收到第一份了! John送了個iPhone比我呀!! ^_^ 超級開心!! 好多謝他!
不過如果有人送我好鍾意的小鹿斑比的東西比我就好了... 仲有如果有Eason同周杰倫的演唱會飛就好了... 如果有香港話劇團10月28日的"梨花夢"飛或者詹瑞文的"萬千師奶賀台慶"飛就好了... 又或者有個好靚的生日蛋糕, 一隻好好聽的CD, 一本好好看的書, 一支好好用的護膚品, 一個真誠的祝賀, 我都好滿足! 一個好開心的晚上就是可以見到你們, 我的好朋友呀!!!

Tuesday, October 09, 2007

唔開心

唔開心! 唔開心! 唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
>_<

Thursday, October 04, 2007

懷舊歌

小時候開始已經十分喜歡聽歌,極大原因是受年長7年的哥哥影響... 想深一層更可能是小時候已聽到不少的徐小鳳等懷舊金曲影響... 又可能小時候也沒什麼娛樂, 那時候的生活比較簡單, 音樂是普遍的大眾娛樂. 張學友的'太陽星辰', 譚詠麟的'愛情陷阱', 張國榮的'側面'等等... 所有經典劇集的歌曲都陪伴著成長.
哥哥經常有同學比他錄音帶, 好多是英文或國語金曲, 例如 Phil Collins的'Everyday', 'Groovy kind of love', Carpenters 的 'Yesterday once more', 'Rainy days and mondays', 其他的例如'Vincent', 'Right here waiting'都勁聽.
哥哥中學時已經是一個幾感性的人, 他接觸到的音樂亦等同於我小時候(小學時)所接觸的音樂. 他大多數是買陳百強的黑膠碟(我們的年代! 但好可惜後幾年的大掃除, 當人人都改聽MD/CD時, 媽媽掉了所有黑膠碟!!!)這點我想我是要多謝他的. 因為他比我認識到如此偉大的巨星. 陳百強的歌, 不單止是'漣漪', '等', '今宵多珍重', '偏偏喜歡你', 其他的'煙雨淒迷', '昐三年"'我真是絕對耳熟能詳! 由'神仙也移民'開始, 他大部份唱片的封面, 我還記得是怎樣的.
當年他的一張擁抱著一個上半身赤裸的女模的唱片封套, 是最震撼的. 他的歌真是好感人的, 可能是與他憂鬱的性格有關. 他的音樂,歌詞以及整張唱片都是感染力好強的. 每次聽到陳百強的歌, 我就會想起小時候, 在家中播著他的黑膠碟, 躺於沙發享受他的音樂的日子. 看小時候的我, 已是多麼懂享受!
後來我自己會買錄音帶的歌手及最多聽的是周慧敏... 由廣東到國語專輯, '假裝', '自作多情', '感情的分禮', '最愛', '紅葉落索的時候', 我都非常熟悉的.
到後來大個些又經常接觸大部份台灣歌手(多些)同香港歌手的音樂, 看音樂節目看到零晨3點都可以... 因為有MV看, 邊做公課/寫信/紙仔, 細個好興寫信/紙比同學(可能是女校了, 多心事). 細個真是可以完全唔駛點睡. 但可以聽到好多好音樂, 已經覺得好正. 許美靜第一集碟成集碟都超正! 最鮮為人知的陳耀川(一位唱作人)是我同kitty的共同至愛. 張信哲的'寬容'大碟更是我中三, 四時的必然回憶(那時有太太多的事情發生了)...
關淑儀那時候推出的'人生可有知己' 及' 繾綣星光下'又是極品...
曲: 李君筑 詞: 李君筑 編: 盧東尼
深宵了 呆坐客廳聽晚風飄
無言地想起往昔共知心談笑
渡過了不少春與夏夜了
都不見了 時間送走不少歡笑
隨年月長大人或事更改變
覓理想的心不再復現了
看人為了名利強迫自己 刻意逢迎獻媚
忘掉自我 拼命去假裝 騙人亦騙自己
最後也許是眾叛人離
看朋友己經變得陌生 不再傾吐心聲
唯獨是你 你待我真以心 相處共對以真
你令我積極繼續前行
想通了 人性美醜都不緊要
唯有盡本份 那管路彎風狂嘯
有你共我一起闖心己樂極了
人生路有知心一起共勉伴我一起闖 不再寂寞了

Tuesday, October 02, 2007

疲倦

有時候可能覺得自己就死(我唔係有絕症, 只不過見到新聞有太多駭人聽聞的意外)... 人生無常, 所以死唔蝕有得玩就玩到盡... 同朋友或家人一起的時間, 對我來說都是十分珍貴的.
好像上星期六約了小學同學食飯唱k, 明明第二日要番早機都玩到2點多... 我提議拿小學時的紀念冊出來再看回, 但自己就完全唔記得了. 看到勁多搞笑的留言, 有些真是抓爆頭都唔會明為什麼那時的我們會寫出那些說話.
星期日仲恐怖, 又下午1點幾打麻雀到國慶日的下午5點... 大家就像著了魔.. .幸好有自動麻雀機已幫我們省回好多手力. 因為我真是累到不得了... 但食糊時那滿足感又令我們更依戀這遊戲. 男朋友更從不認識打麻雀到現在陪我通宵達旦! 可想而知麻雀的威力幾大! 多謝他!
我頭痛又精疲力竭, 絕對不適合"高空工作"了. 又請了病假了...
再加上星期那三日兩夜上海pattern(好似好好的更, 其實是惡夢一個)令我更討厭上海的delay! 而我本應今日又是做同一個pattern的... 但真是身心疲累. 支持不到再有shortage of crew, 支持不到再同幾個新到好似中一生的新人operate超full超趕的上海機, 搞到個個到要是economy幫手, 話她們又驚她們哭, 但又要brief她們, 比她們激到死了, 支持不到再比d極度超級乞人憎發脾氣的客, 支持不到自己要面對他們仲要笑著同他們講道理, 支持不到那大家都想炸爆的上海控制塔話比唔到起飛時間我們那漫長的delay... 支持不到那二晚在酒店失眠... 所以真是病了.
最最搞笑的事發生是上海酒店, 同同事share room(因為自己驚). 她竟然發開口夢, 我問她講咩, 她又會應我的... 但第二日問她是完全不知道有這事. 真是好好笑...