Tuesday, October 17, 2006

好累...

之前打爛了個茶壺蓋, d碎飛到小腿割傷了... 好黑... >_< 不過都是一條好短的痕jei... =p
日日搭的士轉機鐵回工, 放工... 都幾肉痛... 但咁多年都慣了, 不過有時遇到d"騎呢"的士司機又真是好嬲又好笑... ]前幾晚放工, 個司機有2個風鈴, 嘩, 我已經好累, 在車度都訓得著啦, 但果兩個風鈴真是好響lor! 到差不多回到屋企時, (因為唔想成程車, 大家都惡言相向, 所以我忍到落車前開口), 我問司機, "為什麼要有兩個風鈴呀? 你唔覺得好嘈咩?", 他竟然夠膽話有一個唔響ga喎!!
司機大佬, 我說: "現在就是架車行緊時, 兩個風鈴撞埋時好嘈呀!!!" 他就唔出聲了... 我真是想死呀!! x_x
呢幾日唔知為什麼訓極都唔夠呀, 好辛苦... 周身痛tim呀! 唔知係埋感親呢... 我好辛苦呀!
今日11點開始standby, 現在都未有call喎, 真是奇呀! 不過真是要休息了...
昨日雖然做頭等, 但兩程都FULL呀, 好累... 不過honey竟然比了個好大的surprise我, 就是他坐我做呢班機去上海做野... 雖然之前都試過, 但今次真是好surprise, 因為我真是不知我會做頭等, 而他又會被upgrade坐頭等, 因為全機都full... ^_^

Friday, October 13, 2006

黑色星期五

昨日放工... 已經半死了... 二日做6程機, 全部都是短程的, 廈門同台北!
第一日: 香港->廈門->香港->台北
第二日:台北->香港->台北->香港
真是頭暈又眼花了... 不停起飛, 降落... 唉! 不過d同事都是好好的... 咁就易捱lor...
諗番之前果日的北京, 夠哂時間又少客, 又怎樣? 反而比死更難受... 因為同個阿姐唔夾...仲要delay了成個鐘, 結果要零晨1點先回到香港, 雖然後來我們都有傾有講... ,不過真是好累lor, 我唯有不停幫兩個客top up wine, 同吳孟達先生(達哥)傾計lor... 比他笑我讀咁書都相信有鬼??!!! 但請問讀得書多同信唔信有鬼又有咩關係呢?

Monday, October 09, 2006

發瘟的我

好耐都沒update個blog, fans真是唔好意思... 最衰就是我部電腦呀!!!! 成日都down呀!!! 唉... 好難拯救到它呀, 真是好想放棄它的, 但可惜我有好多相o係入面... 又有d文件... 唉... 同埋話哂它都是用了2件ja... >_<

昨日的我真是發瘟呀, 因為我真是深信我是同個阿姐相剋的!!!! 次次part她都好邪的! 又delay...

Deep V 的 士 阿 姐   為 $4.2 怒 火 街 頭

Deep V 的 士 阿 姐   為 $4.2 怒 火 街 頭

Deep V 女 子 踩 豆 零 , 從 佐 敦 道 乘 的 士 前 往 尖 沙 嘴 彌 敦 道 , 抵 達 目 的 地 後 , 咪 錶 顯 示 費 用 $19.2 , 但 Deep V 女 堅 持 應 是 15 元 。 司 機 與 乘 客 雙 雙 下 車 理 論 , Deep V 女 拒 絕 付 錢 , 還 以 極 重 的 鄉 音 爆 粗 口 狂 罵 司 機 , 引 來 途 人 圍 觀 。

穿 吊 帶 裙 斜 黑 手 袋 的 Deep V 的 士 阿 姐 , 一 派 自 由 行 旅 客 裝 扮 , 指 司 機 怒 罵 時 雙 手 叉 腰 , 威 風 八 面 。 現 場 是 尖 沙 嘴 彌 敦 道 , 司 機 按 咪 錶 收 19.2 元 , Deep V 心 中 則 另 有 咪 錶 , 認 為 車 費 應 為 15 元 , 拒 絕 多 付 4.2 元 。 「 佐 敦 道 度 十 九 個 二 , 佢 係 都 要 話 十 五 蚊 , 我 畀 張 飛 ( 票 據 ) 佢 , 叫 投 訴 佢 又 唔 要 , 係 咁 度 嘈 。 」 的 士 司 機 落 車 要 求 街 坊 評 理 , Deep V 女 就 跟 住 落 車 , 當 眾 爆 粗 辱 罵 司 機 。 操 極 重 鄉 音 的 她 , 一 輪 急 攻 , 不 斷 重 複 一 句 六 個 字 的 常 用 廣 東 粗 口 , 又 大 叫 : 「 你 蝦 我 大 陸 人 呀 ? 」
鄉 音 爆 粗   拍 打 車 身
Deep V 女 極 度 火 爆 , 多 次 拍 打 的 士 洩 憤 , 大 量 途 人 駐 足 看 熱 鬧 , 還 傳 來 陣 陣 笑 聲 。 司 機 沒 好 氣 , 惟 有 抽 口 煙 冷 靜 自 己 , 其 後 報 警 求 助 , 爭 執 過 程 收 錄 在 YouTube 的 「 尖 沙 嘴 蘇 絲 」 短 片 。 市 區 的 士 司 機 聯 委 會 主 席 郭 志 標 說 , 內 地 旅 客 經 常 與 的 士 司 機 爭 拗 : 「 我 試 過 報 警 告 佢 唔 畀 錢 , 結 果 差 人 幫 佢 畀 。 」 他 說 , 內 地 人 習 慣 了 不 按 咪 錶 付 錢 : 「 自 由 行 好 興 係 咁 , 自 己 覺 得 應 該 畀 幾 多 , 劈 低 錢 就 走 , 司 機 都 冇 佢 符

Wednesday, October 04, 2006

騰 雞 科 大 生   流 牙 血 Call 白 車

very funny

騰 雞 科 大 生   流 牙 血 Call 白 車

救 護 員 「 馬 菲 」 見 盡 人 間 騎 呢 事 , 濫 用 白 車 對 他 來 說 已 非 新 聞 , 不 過 今 次 遇 上 的 貴 客 , 他 忍 無 可 忍 。 一 名 科 技 大 學 學 生 洗 牙 後 流 牙 血 , 竟 然 也 要 打 999 call 白 車 。 馬 菲 上 網 痛 斥 該 名 大 學 生 「 讀 屎 片 」 , 網 友 和 應 , 並 建 議 下 次 直 接 把 學 生 送 入 青 山 。

被 指 濫 用 白 車 的 科 大 生 就 讀 二 年 級 , 上 周 六 在 校 內 洗 牙 後 流 牙 血 , 即 召 喚 救 護 車 送 院 。 應 召 的 救 護 員 馬 菲 不 滿 這 名 學 生 的 所 作 所 為 : 「 呢 一 位 流 牙 血 大 學 生 , 行 得 走 得 , 上 到 車 仲 識 坐 識 蹺 起 對 腳 , 醜 唔 醜 呀 ? 」 救 護 車 把 科 大 生 送 往 醫 院 急 症 室 治 理 , 馬 菲 說 : 「 講 真 , 佢 唔 可 以 自 己 去 睇 醫 生 或 者 牙 醫 咩 ? 用 個 腦 諗 啦 , 去 到 急 症 室 , 醫 生 可 以 幫 到 你 咩 呀 ? 」
網 友 痛 斥 應 送 青 山

網 友 pizzafai 對 於 事 件 痛 心 疾 首 : 「 有 冇 搞 錯 , 流 下 牙 血 都 要 call 白 車 , 係 咪 讀 書 讀 到 short 呀 ? 唔 好 車 佢 入 A&E ( 急 症 室 ) 啦 , 車 佢 入 青 山 啦 ! 」 據 馬 菲 所 說 , 香 港 地 濫 用 白 車 個 案 相 當 普 遍 , 經 典 案 例 包 括 「 小 朋 友 擦 損 」 、 「 阿 伯 唔 肯 食 」 、 「 阿 婆 好 唔 講 」 , 以 至 「 阿 嬸 俾 道 門 拍 一 聲 嚇 親 」 等 等 。 消 防 處 救 護 員 會 主 席 屈 奇 安 慨 歎 , 這 類 情 況 已 經 見 怪 不 怪 , 同 僚 只 能 無 奈 對 待 : 「 曾 經 有 個 人 話 肚 痛 , 一 日 call 幾 次 白 車 , 濫 用 資 源 。 我 想 採 取 法 律 行 動 , 將 件 事 交 畀 律 政 司 研 究 , 但 結 果 係 冇 得 跟 進 , 因 為 好 難 證 明 佢 真 肚 痛 定 假 肚 痛 。 」