Wednesday, September 28, 2005

我也不想這樣

我也不想這樣

忽然間 毫無緣故 再多的愛 也不滿足
想你的眉目 想的迷糊 不知不覺讓我中毒
忽然間 很需要保護 假如世界一瞬間結束
假如你退出 我只是說假如不是不明白
太想看清楚 反而讓你的面目變得模糊
越在乎的人 越小心安撫 反而連一個吻也留不住
我也不想這麼樣 反反覆覆
反正最後每個人都孤獨
你的甜蜜變成我的痛苦 離開你有沒有幫助
我也不想這麼樣 起起伏伏 反正每段關係都是孤獨
眼看感情變成一個包袱 都怪我太渴望得到 你的保護

Monday, September 26, 2005

擊動深情(Cinderella Man)













昨日看了呢套戲,真是好看!好感動! 羅素高爾(Russell Crowe), 雲妮絲維嘉(Renee Zellweger)都做得好好! 一個真人真事改編、講述一代傳奇拳王與愛妻不離不棄的動人深情,以及他從人生谷底奮力翻身的奮鬥故事. 大家快些去看啦! 都要2個幾鐘的...


Sunday, September 25, 2005

勁大風~


昨日食了好多野... 中午同sweety kristy去了小南國食,夜晚食buffet,真是發了癲@_@ 反肚咁制...
今日standby由9點開始, 本來想8點起身準備,點知真是太眼訓, 訓到8點8先起身,沖埋涼都差不多9點...
9點零2分就打來call我做去南京,南京回來再去南京過夜的,即是三程南京呀!真是想死,都未算,明日仲要南京回來後再去廈門,再由廈門回來先放工的... call我唔緊要呀,但是都唔係咁呀,咁核突的更...仲要過夜??真是忍不住咀咒請病假果個人...
接到電話後要個半鐘去到機場的,但我又未化妝,又未執野,嘩!超級趕呀!結果9點35分出到門口喎!
哈哈!9點40分搭的士去機場快線站趕到9點52分班車...10點12分到,仲可以shopping呀!買了香水,眼影,同cream...
去到機口,差些滑到,因為d雨水係咁"發"入條橋到,嘩!我完全係尖叫呀!驚嚇程度係10呀!點知因為個風要delay半鐘... 唉...
兩程南京都好full,見到李力持,覺得佢好好笑,佢個樣係幾嚴肅的... 想同佢傾計,不過真是好唔得閒.
南京回來後竟然有好消息呀!就係南京班機已經起飛了!!! 咁即是我們可以放工lor!哈哈!爸爸今日回來,咁我又可以明朝同佢食早餐,佢明日生日呀!朝早要食麵同雞蛋...
爸爸,生日快樂!

Wednesday, September 21, 2005

9月19日

首先祝 金花 小麗生日怏樂!佢竟然可以返香港同成 honey過生日,真是sweet sweet了!
不過我就慘了...
中秋節晚特登去將軍澳同小鬼琪食飯,點知間野真是超唔掂,都唔明做咩會有咁多人排隊食!>_< 好彩去了同kitty食番個正糖水補償番.
今日約了家姐,阿哥阿嫂開戰,報仇(上2個星期輸了千幾蚊!!!) 點知大戰完二十圈後我真是做了-唔服輸. 我又輸成千蚊!唉...

Sunday, September 18, 2005

中秋日

昨晚從雲層中看見朦朧的月光, 想法少年時與三朵金花經常結伴同遊公園,玩臘蠋... 時光飛逝,現在我們可能在地球不同的地方,度過佳節了... 很想念你們啊!

二等天使 劉浩龍 
作曲:側田
神聖那種容貌就似妳 觀眾看著亦會覺得很好奇
神如何明白造妳 就似天使這麼美沒法比 
沒法比 無限美
*而妳缺點 就是極可惜跟我在拍拖 
淪落地拆翼跌落世間不能像最初 
而妳最好 在蜜運之中未宜提及我 
人前避免在印象扣掉那麼多 無法避免 令妳沾上了污點 
共妳相愛惹不起艷羨 只惹閒言 
令妳這完美天使污染 
而振翅飛不到妳的天 累妳失去了冠冕 但妳卻待我一點也不變
*REPEAT *
Oh no! No No No...我亦陪著妳 這些年
仍然難令我心虛怎麼算 令妳沾上了污點
共妳相愛惹不起艷羨 只惹閒言
令妳這完美天使污染 而振翅飛不到妳的天 
累妳失去了冠冕但妳卻待我一點也不變

好累!

9月17日
本來唔full的890/1的上海因為800/1的上海cancel,而變成full... 又因為今日落大雨變了delay... 而本身好眼訓的我又變得更加眼訓... @_@祝大家中秋節快樂!
又無時間食野... 又無時間飲水...
好累...
不過好彩明日同後日都放假! 哈哈!
就快add哂係friendster而又認識的港龍crew了!真是好多...
再一次提醒大家,我的日記web已搬往http://syonna.blogspot.com/了!

Friday, September 16, 2005


I love Bambi! Posted by Picasa

搬'blog'了

知道friendster的blog只會post最近10日的posts後,有些失望,唯有搬blog了...
其實一開始想寫blog時,是想用這地方的,只是因為搞不清楚它的function,所以便放棄了.但我想現在都冇咩邊度好想了.
搬了之前僅有的10個posts,唉,即是之前寫的冇哂,諗番以前yahoo果個又係咁,真是失望.不過都係唔可以期望咁多,始終係人地地方... 佢地想幾時close都可以.
今日standby冇call真是好開心,可以休息o下... 昨日一早飛北京早機,之前一晚完全冇咩訓到...好累!
明日又比人改了做北京turnaround,真是唔開心,因為好累...3個鐘冇得坐喎(如果做business,通常都係).
好眼訓了...@_@
今晚搞呢個blog都搞了好耐,激死我了!!!

Monday, September 12, 2005

Family day

昨日星期六同kate一起飛,好開心,雖然part番果日我話係癲的一姐,但其實都冇野… 因為佢根本都唔係成日有發作的. 我們都有傾有講的…
我預備了湯,生果,同美心的杏仁條請kate食,佢話未試過會有人預備咁多野食比佢食,好想request以後都成日同我一起飛!哈哈!
我們仲影了好多相,好有驚喜的一日呀!希望你們有機會看到我影到d咩相呀!實笑死你呀!
回程好少客,不過都幾辛苦,因為全部by-hand去service,唔出車,經濟位喎,都有31個客的,我們3個女仔serve,餐同野飲逐個拿出去,真是好百痴的idea呀!應該take了order先拿出去啦,唔係逐個拿出去比客揀呀… 一個人得兩隻手,如果兩個客食同一個choice,又或者幾個客都食一個choice, 咁咪行幾廿轉lor!!仲要比野飲呢!?
唉… 算啦,過了!
回到屋企已經零晨1點了,沖埋涼,上了陣網就訓lu…
今日standby由下午2點半開始,所以可以朝早同家姐一家,阿哥一家,舅母同阿婆飲茶. 不過今朝都係好唔想起身!好眼訓呀! 我認為今日星期日call的機會應好高啦, 咁我就拿埋喼去飲茶啦. 飲完就梗係去家姐屋企玩大人玩的’麻雀’啦.
打了16圈呀! 咁即係冇事呀! 原來今日好去華東即係上海,寧波等地的機取消了,咁咪多了人standby?! 哈哈! 太開心了!
今日聽了好多Eason以前的歌...


幸福摩天輪

曲:Eric Kwok 詞:林夕 編:劉祖德

追追趕趕 高高低低深呼吸
然後與你執手相隨甜蜜中不再畏高
可這樣跟你蕩來蕩去 無畏無懼*
天荒地老流連在摩天輪 在高處凝望世界流動
失落之處仍然會笑著哭
人間的跌盪 默默迎送
當生命似流連在摩天輪 幸福處隨時吻到星空
驚慄之處仍能與你互擁 彷彿遊戲之中 忘掉輕重
*追追趕趕 高高低低
驚險的程度叫畏高者昏迷 憑甚麼不怕跌低
多僥倖跟你共同面對 時間流逝東歪西倒
忽高忽低 心驚與膽戰去建立這親厚關係
沿途就算意外脫軌多得你 陪我搖曳

Saturday, September 10, 2005

流鼻血vs飲紅酒

昨晚同nigel去了唱k,red box真是冇咩好食... 不過都有好多新歌但又冇楊千嬅的'我的醉愛'...
之後去老地方飲野,真是老地方,由佢係寶勒巷未搬到棉登徑時,我們已經幫襯佢... 已經係四年前...
昨晚飲了枝紅酒,幾好飲. 就係因為咁飲得怏,醉得怏... 大家都wing wing地... 我回到屋企,好模糊咁洗完面...塗cream時,,不知為何竟然會自己手指尾塞了落個鼻,本身個鼻已經有粒暗瘡,結果d血係咁流出來,好恐怖...好似有病咁...
不過好快都止了血,好快就o訓了覺,今日好快10點就醒了,11點先起身...
今日同好朋友kate一起飛!yeah!我已經煲埋湯一起飲啦!又有超甜火龍果!哈哈!開大餐!^_^

這兩日假期終於係完全屬於自己,做了好多家務,抹地,洗冷氣機,洗衫... 好充實! 最緊要係如終於報了稅!!!
去了阿婆屋企食午餐,好耐都冇去過食午餐了... 番屋企途中買了火龍果,美心冰皮月餅...
昨晚係婆婆堅企食飯,超飽~
不過我諗我都有瘦到的...
^_^今晚會同肥siu唱k dinner... yeah! 好耐都冇試過了!

Thursday, September 08, 2005

好唔開心呀>_<

昨日做班上海機, part的同事都幾好,所以都幾開心,雖然個purser好懶,但因為回程個loading真是好light,其實應該話兩程都唔full,咁都唔會做死我們的.所以都ok... 夜晚就去了阿婆屋企食飯. 好好味,始終住家飯都係好味d!
不過今日就真是好唔開心, 個一姐都癲ga! 真是癲的! 搞到個個都唔開心...
想死呀...
想辭職tim呀!

Tuesday, September 06, 2005

討厭的上海機場

唉... 又訓唔著...星期六去阿哥屋企打麻雀,打到星期日朝早7點... 都係黑到痺... 成日'叫糊'但就食唔出, 仲要係好多舖10番好有機會都食唔到... 最後輸了成千二蚊呀!!!
星期日就請了假, 諗住同佢個bb女慶祝一歲生日,但我們d大人都掛住自己玩, 本來順便同出了院的阿婆飲茶的... 卒之都係訓. 不過都係訓唔到...
唔知呢排做咩事,成日都訓唔到... 好辛苦呀! 而家咪又係咁,所以係度update blog啦!
今日班上海機回程時機場又hold, 唉!真是好煩... 好多個客都要transit去第二度的, 我們都唔知d資料ga, 係咁問我們,我們都係只可以話最清楚係到香港問d地勤啦! 我點知呀?
足足delay了2個鐘!
不過今日有好多明星, BUSINESS有王敏德, 關之琳,蔣怡... economy有盧惠光... 原來係因為成龍盃...
唉!明日又係上海啦!! >_<

Saturday, September 03, 2005

standby

今日被人call out做班bangkok turnaround, 做經濟位... 真是想死... 兩程都full呀!
仲要我八月已經OT得好緊要!只計起飛後同落地的時間都有100個鐘了... 未計之前番公司report的duty time...
真是想死... 下個月出就好"和味"了!